Aktiesnakken — Juni 2019
-
God morgen. :-). Nyt i J&J s talkumsag. https://www.financialexpress.com/industry/johnson-johnson-colgate-ordered-to-pay-almost-10million-in-california-talc-case/1606065/lite/
-
God middag

-
God morgen

-
-
God morgen derude

-
Av Ambu
-
Jeg kom ud med skindet på næsen og har købt stort ind i dag...tror på Ambu fremad!!
-
Tror også på Ambu, men LM malede for pænt et billede. Der skal nok også udtales kritik af bestyrelsesformand Jens Bager for at have ladet stå til i så mange år
-
Ambu og Lars Marcher har i øvrigt været diskuteret i Finans - podcast fra Finans.dk. Anbefales meget varmt.
-
Synes ikke det er særligt oplagt at Marchers målsætninger afviger fra den nye CEO, den nye fyr har bare præsenteret en anden rute.. han taler jo også om “30 gange større.. verdens leder”.. så lidt fjollet markeds reaktion, når man i forvejen har købt en aktie med PE på 100 eller hvad den nu end ligger på..
-
... solgte iøvrigt mine Ambu for ca 9 mdr siden da prisen var alt alt for høj (synes jeg).. alt kunne gå galt pris sml indtjening, på niveau med Biotek i min verden. Nu nærmer den sig igen noget der kunne være interessant, hvis man tror på “30 gange” engang ude i fremtiden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
jeg har desværre holdt fast siden udmeldingen om ny CEO