Aktiesnakken — April 2019
-
-
God formiddag derude

-
@sukkeralf, Jeg tror ikke JVW evige optimisme er voldsomt anderledes end mange andre CEO's i vækstvirksomheder - det er snarere forventningen og reglen end undtagelsen at der er en ubændig optimisme og tro på fremtiden. Vi ved jo også at næsten ligemeget hvormeget han forsøger at tale tingene op er analytikerne iskolde og vurderer pipeline til nærmest 0.
-
DSV: jeg tror netop ikke de vil betale cash, og dermed vil de heller ikke udstede et nyt obligationslån. De betaler vel med egne aktier, og laver så en aktieemission for at få nok aktier at betale med. Mon ikke de har penge nok i kassen til at betale brøk-aktierne med..

-
God morgen.

-
-
God formiddag folkens
-
-
God morgen .

-
Jazza..Det åbner fint her. Det er Langers Skarpe fra vores debat.
-
Her er den lange "forklaring" på det med anonymiseringen
https://newsclient.omxgroup.com/.../viewDisclosure.action...
... i en meddelelse fra Nasdaq selv, som man iøvrigt ikke kan finde noget sted hverken under Markedsmeddelelser eller i press center på deres hjemmeside. -
Godmorgen

-
Jeg får ikke linket til at virke, Helge. Men jeg håndterer Nasdaq i mit arbejde, så deres indledning er denne : Nasdaq Nordic will introduce a mandatory post trade anonymity (PoTA) for main index shares in order book trading as of April 8, 2019. This means that member counterparty IDs (MPIDs) are not visible in the public trade ticker in trades executed in order book in main index shares.
-
Spot on !
-
...nogen kan så i følge dit link godt subscribe på visibility, som jeg læser det?
-
sorry, forkert tråd, damn.
-
Novo - kursmål 410. https://play.borsen.dk/social/5cac3544595ab4f00a3311ae
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind