Aktiesnakken — Marts 2019
-
Forkert chat. Sorry.
-
Ved ikke om spørgsmålet er relevant udfra oplysninger der allerede er givet. Men prøver alligevel. Genmab har udvidet udgifterne til udvikling af pipelinenen for 2019 betydeligt! Kan investore forventer disse udgifter accelere yderligere for de kommende år? Hvis det er tilfældet hvor meget skal investeres før resultater kan forventes?
-
Godmorgen

-
Ses vi i morgen d. 5. marts i Aalborg Kultur- og kongrescenter. Jeg kæmper mod de mørke TA-kræfter. "INVESTOR BATTLE - Helge Larsen versus Hans-Henrik Nielsen". Aktiespecifikt f.eks. : GENMAB, NOVO BAKKAFROST, MOWI, SCATEC SOLAR, HEXAGON,COMP, EQUINOR, FINGERPRINT CARDS, DANSKE BANK, PANDORA, TEVA, AMBU og mange flere. Tilmelding på link: Tilmelding på link. (link)
-
Google målretter sine annoncer efter brugeren. Jeg får f.eks. aldrig datingannoncer, men derimod en masse helsekost og så bilbasen.
-
Lige nu får jeg dog stort set kun annoncer fra Norwegian. Det skyldes, at jeg læser om selskabet f.eks. på Hegnar og andre steder.
-
Dejligt at det er den sædvanlige prygelknap, som igen må holde for https://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/377835/ny_s-skat_paa_banker_kan_skubbe_regning_over_paa_boligejerne.html?utm_source=forside&utm_campaign=nyhed_01

-
Godmorgen aktiefolk

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind