Aktiesnakken — Februar 2019
-
Som jeg ser casen er Danske Bank den absolut mest risiko fyldte investering på det danske marked lige nu. Der er en reel risiko for 100% tab på mellemlang sigt. Upside er meget begrænset og kortsigtet. De dårlige nyhedder er først lige begyndt, bare vent til straffen bliver italesat af diverse myndighedder.
-
God morgen.

-
God morgen derude

-
-
Rex jeg hørte et oplæg af deres BI chef sidste år om hvordan maersk har overflødigggjort kæmpestore lagerhaller i Rotterdam ved at time bananers modning i forhold til aktuel efterspøgsel fra supermarkederne i Europa. De kan styre modningen i den enkelte container på turen, og indsamler indkøbernes forventninger. Spændende, og måske noget a
f det, som de vil arbejde mere hen imod. -
ja,men det gør konkurrenterne vel også. Så tilbage står bare fuldkommen konkurrence, og tab når skibe ophugges = meget stor konkurrence. Og så spiller violinen den evindelige klagesang. Så jeg er ude, men ønsker jeg held og lykke med investeringen! :_)
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind