Aktiesnakken — Januar 2019
-
God morgen

-
Rimelige stor omsætning idag ik??
-
forget it ,, I looked at wrong numbers
-
-
Diversification is (Almost) Undefeated - A Wealth of Common Sense
A reader asks: Can this chart be updated easily? Also, are the stats similar for a 60/40 portfolio as they are for just the stock market? This scatterplot would also be cool to see redone with a balanced portfolio. The chart in question here is one I’ve used on a number of occasions, which shows the...
A Wealth of Common Sense (awealthofcommonsense.com)
-
God morgen
-
ER der nogen herinde der kender lidt til ChemoMetec - hvad er årsagen til nuværende udvikling og hvad kan vi forvente af
fremtiden -
Virkelig værd at læse https://ritholtz.com/2019/01/bbrg-stock-pickers-dont-know-how-to-sell/
-
Med en P/E på 122 og en P/B på 30, så er det ikke ligefrem en value aktie Palle Holm. Kan ikke udelukkes at den bare pumpes op på håb alene, og hvis det er tilfældet så falder den som en sten når den sidste "idiot" har købt. Om der er et eller andet fantastisk vækst potentiale i den ved jeg ikke
-
Dagskursen giver ChemoMetec en værdi på 2,2 mia. De opjusterede deres indtjeningsforventninger i december til 50 mio. Det giver en forward P/E på 45,4 hvilket stadig er højt
-
Tak for link til Barry Ritzholtz , Landsknecht ! (y)
-
Har lige gennemlyttet Millionærklubben podcast for i dag, og det er skræmmende så mange der sourcer deres investeringsobjekter gennem et underholdningsprogram i radioen
-
StockBull...jeg må sige at du er meget skråsikker.....hvis troen på pipelinen var lige så stor hos investorerne, så skulle kursen løfte sig væsentligt. Jeg tror ikke analytikerne er dumme allesammen. Jeg tænker engang imellem tilbage til sommeren 2017 - kurs 1480 - da blev kursen snakket op uden der var noget at ha det i. Jeg føler fortsat med med dem som sprang på første gang..... de har nok solgt igen med tab ! Hvordan kan du vurdere pipelinen ? Og når der kommer gode nyheder er euforien
-
Den her screener ser udemærket ud og dækker også nordiske aktier https://www.investing.com/stock-screener/
-
Sikke noget vrøvl Pensionist.
-
Mine tre tip var Novo, Scartec Solar og Jihui.
-
I Børsen Play og Mio-klubben.
-
Atlantic Saphire har jeg omtalt i anden sammenhæng i forbindelse med, at jeg er skeptisk over for økonomien i deres landbaserede anlæg. Jeg fortalte i den forbindelse, at jeg havde købt et frimærke for således at holde øje med samtlige af lakseselskaberne noteret i Oslo.
-
Aktiens stigning skyldes alene meget positive analyser fra flere større aktører.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind