Aktiesnakken — December 2018
-
@Centine..Det har været diskuteret her flere gange, omkring Pandora.. hvis man tror det er en stille og rolig død for Pandora.. skal man jo slet ikke købe. Hvis man tror de kan stabilisere vækst vækst og indtjening ned af banen, så er det en cashcow.. jeg er ikke nervøs på den længere bane, da de i mange år, med ca 30% indtjening kan smide en masse penge efter aktionærerne. Hvis de feks vælger at konvertere niveauet for tilbagekøb til dividende, ligger du på ca 8% i forrentning.
-
-
Pandora teknisk: http://www.proinvestor.com/debat/76559
-
@rex praxis, lige præcis! Så, enten er problemerne i Pandora endnu større end Carnegie påstår, så det ikke bare er stagnerende omsætning og uændrede marginer, men noget der er værre (faldende omsætning og/eller mindre marginer), eller også må kursen begynde at rette sig, for en aktie der stabilt giver yield på 15-20% og har en P/E på 6-7 stykker findes ikke!
-
Tak Rex ...Pandora er også nævnt i teksten på linket.
-
Der er et hus som jeg ikke kender så meget til - Zack - som har løftet fra "strong sell" til "buy" - set på pressoracle.com, som jeg ikke kender i forvejen. God dag til alle.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Er det ikke 2 mia i udbytte og 4 mia i tilbagekøb i år? Med 110 mio aktier giver det 54 kr. pr. aktie, dog minus incitamentsprogrammet. Med en kurs på 296 giver det et yield på 18%!