Aktiesnakken — Juli 2018
-
TeamGarlic - uanset hvad du gør, så skal skattemand nok finde dig, og hvis du spræller for meget, så tømmer han dine lommer. Ærgerligt med kursfaldet, men altid nemt at være bagklog - den har vi alle prøvet.
-
Min netbank er blevet hacket - den kom til at købe en lille spekulativ position i NKT.
-
den skal vist være spekulativ Tyndeejner. Den er generelt i nedtrend
-
God weekend og sommer
-
GomSpace secures external financing of up to SEK 300 million https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=848194&lang=en
-
God morgen

-
God morgen

-
God middag Henrik48. Så længe der kommer gode nyheder, så aldrig, senest fik de 4 mio. € i milestone den 12. juli, men nu falder den igen. Men, får vi ca. 3 mdr. uden nyheder, så tror jeg den vil sive stille og roligt, og mit gæt er første halvdel af Q4. For din skyld håber jeg selvfølgelig ikke det går sådan

-
Henrik48 læg dig op i hængekøjen og bliv der, 10 kr. er en stærk pris. Langsigtet tror jeg på den, men den er voldsomt volatil, og jeg har den kun i kikkerten til den spekulative potefølge.
-
God morgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind