Aktiesnakken — Juli 2018
-
Og godmorgen folkens

-
nogen som kigger på Avance GAS ? Den ser fin ud TA-mæssigt
-
Godmorgen derude

-
teknikken er i hvert fald ikke med Pandora. Den ligger til yderligere fald, Henrik48
-
Seadrill Ltd. er blevet redet fra konkurs, rekonstrueret i et nyt selskab. Norske aktier bliver ombytte til nye på den amerikanske børs. For 1.000 gamle aktier får du mig bekendt 27 nye.
-
Tak Bulder. Det er også mit indtryk, at ema ikke fraviger deres procedurer for noget som helst. Når nu klokken blev stoppet på processen, så kan man ikke slippe billigere end med en måneds forsinkelse.
-
Det er selvfølgelig ærgerligt at det skaber usikkerhed, men det er selvfølgelig betryggende at myndighederne kigger seriøst på fremtidens SOC
-
God morgen

-
God morgen Tyndeejner & andre godtfolk

-
Morgenkommentar fra Per Hansen om Pandora : https://finans.dk/investor/ECE10748509/pandora-gemmer-der-sig-en-nedjustering-i-aesken/
-
Han virker ikke særlig optimistisk - suk. TeamGarlic du må ud og finde en god historie, det må så blive om et andet selskab, ellers får jeg en dårlig weekend - og det vil være din skyld

-
Uha det vil jeg sørme ikke have hængende over mig, Tyndeejner. Flere markeder mister dog momentum, så der er meget langt mellem de interessante aktier pt synes jeg
-
Hold nu k... hvor får Protector stryg efter gårsdagens regnskab. Nogen der følger aktien ?
-
Hov hov TeamGarlic - du skulle finde positivt nyt inden fyraften

-
øv da også, men kursfaldet er nu temmelig voldsomt. Efter cirka 100% i gevinst, så har nu 10%. Ville ikke sælge pga. skat, men det skulle jeg have gjort.
-
Norske Entra kunne være en idé at kigge på. Kom med fint regnskab forleden og har givet købssignal på lidt længere sigte
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind