Aktiesnakken — Maj 2018
-
Spændende hvad shorterne nu vil gøre. Næsten 54 mio. aktier (5.71%) er udlånt http://shortsqueeze.com/shortinterest/stock/TEVA.htm
-
Solsen> Det lyder besynderligt.
-
Danske har nettosolgt ca. 40.000. Idag. Samlet har de solgt 140.000. Står de to he
rrer virkelig for over 90% af salget. -
God morgen

-
God morgen derude

-
Nyeste reklamevideo https://www.youtube.com/watch?v=gQs_U3vc4Rk
-
Pandora er da godt nok i frit fald. Hvornår rammes bunden? Skulle gerne bruge lidt optur for at slikke sårene..:-(
-
Godt man ikke faldt for fristelsen i dag...
-
@tyndeejner: følger du med i YY og MOMO?
-
@Jazzz, jeg købte YY i 94 USD, det går forrygende - tak for kompetent indsigt. Jeg har stadig ca. 33% tech kontanter, ved ikke lige hvad jeg gør med dem. Jeg er i Teva, og har ingen kontanter til medicinal.
-
Jeg lurer lidt på Tencent som resten af tech, men py ha, der er jeg godt nok ikke helt skarp.
-
@Jazzz, tænker jeg skylder en fadbamse for et godt råd ang YY. Giver gerne en "Odense Classic", men tror @TeamGarlic kommer først, og tømmer glasset. @TeamGarlic, jeg købte RWE da vil debatterede energi for et stykke tid siden, det er også gået godt, og tilmed 1,5 € i udbytte. Tak til alle jer gode debattører.
-
@tyndeejner: Sidder i Saudi.. så øllet må vente.. tech.. tag et kig på Teradyne Inc. Og se om det falder i din smag.
-
God morgen.

-
@Jazzz, en PE på 30 og et lunkent regnskab i Q1. På den anden side, et meget spændende selskab for en langsigtet investor (mig), og deres produkter passer fint ind i min PF. Bøf og sødmælk - velbekomme, jeg skal ikke til Saudi, så hellere DK med en fadbamse
I øvrigt, god morgen 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind