Aktiesnakken — April 2018
-
@tyndeejner Held og lykke! Meget stærk case.. har brugt lidt tid på at finde forklaring på droppet.. ikke muligt. Koncensus ligger omkring fair value på 140, med forsigtig tilgang til væksten.
-
@Jazzz, jeg har ikke fulgt selskabet, men kan se, der kom noget regnskab 6. marts, den droppede ca. 13%. Herefter bliver investorerne nervøse, og så går det bare ned. TA siger sikkert sælg, men jeg prøver casen, som jeg finder interessant. Jeg har lagt YY i den lange PF, så jeg evaluerer ved årsskiftet.
-
God morgen

-
God morgen.

-
God morgen

-
Jeg er ikke tryk ved aktierne her i 2018, da jeg synes det har været noget af en ruschetur og tænker sagtens vi kan komme længere i takt med de stigende renter. Jeg er gået lidt kontant, men har stadig en del.
-
Markedet reagerer generelt temmeligt voldsomt, næsten uanset, hvilke nyheder der dukker op. Man er nødt til at fokusere på den case man så i selskabet da man købte og holde fast, endda købe lidt mere op, når de falder voldsomt. Har selv taget toppen af visse positioner, for at bruge dem nær
-
@Mcjean. Ja, det virker unægteligt langt fra tilfældigt.. man ser jo det samme forløb hver eneste gang. Underligt at der ikke er “nogen” der kigger nærmere på det. Sidder ikke med en tid vs kursgraf op mod tid vs nyhed. Men kunne være interessant at se den.
-
God morgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind