Aktiesnakken — April 2018
-
God morgen derude

-
@TroelsR: prøv at se på InvestTech.com
-
Du kan tilmelde dig deres nyhedsbrev per land. Sommetider har de haft en reklame-kampagne på Børsen med 1 måned for 10kr
-
@teamgarlic: har godt kigget lidt på deres hjemmeside, men er det ikke primært analyser som er lavet i forevejen?
-
nej, de har lavet en algoritme som de har afprøvet mod 2 historiske perioder, en i Norge og en i Holland. Algoritmen bygger på teknisk analyse og giver så anbefalinger i forhold til hvordan kursen har bevæget sig den sidste tid. Jeg har selv brugt deres gratis prøveperiode, og besøger ind i mellem siden for at se hvilken aktie de viser analysen gratis og evt. aktier på mellemlangt sigt, som de viser gratis med 9-16 dages forsinkelse.
-
nej, de har lavet en algoritme som de har afprøvet mod 2 historiske perioder, en i Norge og en i Holland. Algoritmen bygger på teknisk analyse og giver så anbefalinger i forhold til hvordan kursen har bevæget sig den sidste tid. Jeg har selv brugt deres gratis prøveperiode, og besøger ind i mellem siden for at se hvilken aktie de viser analysen gratis og evt. aktier på mellemlangt sigt, som d
e viser gratis med 9-16 dages forsinkelse. -
God morgen

-
God morgen.

-
Godmorgen

-
@TroelsR: prøv at læse på https://www.trendbibelen.dk/main/market.php?CountryID=45&p=staticPage&fn=tbib&tbReport=tbib_intro&lang=DAN for at læse mere om deres forskningsresultater.
-
De har undertiden gratis seminarer både med indføring i deres model, men også gennemgang af en modelportefølje.
-
Alternativt kan du overlade det til én god ven af ProInvestor - Falcon Invest med René Engell vold-dyrker momentum. Jeg er med ombord

-
Falcon går for øvrigt på børsen med en ny afdeling, Falcon Global eller sådan noget. Jeg tegner ikke selv i den, men hvis man vil slippe tøjlerne og overlade det til tilsyneladende kompetent aktiv forvaltning er det en mulighed. Falcon har vist skabt rigtigt flotte resultater med en ret enkel strategi de seneste år. Om det så fortsætter må tiden vise, men strategien og ledensen er vist den samme, så muligheden synes ikke usynlig

-
Jeg kender René og har læst meget om momentum. jeg har valgt at sætte en pæn sum i porteføljerne over i den globale fond. Bliver spændende.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind