Aktiesnakken — April 2018
-
Kan af en eller anden grund ikke komme ind på chat “olie-gas”..så jeg spørger her; nogen der har gode argumenter for at LPG selskaber (feks BW) er gået i dørken? Som jeg forstår det burde der snart opstå et supply gap mod et årligt 10% demand increase.. forstår måske godt at der kan være usikkerhed omkring diverse selskabers leverage men det er på den længere bane og forudsat at ovenstående ikke er rigtigt!?
-
@Jazzz, du skal melde dig ind i "Olie/Gas Gruppen", det er du ikke.
-
God morgen

-
Godmorgen aktievenner
-
@Jazzz, du skal være logget ind, tryk på "Chat og Grupper", i undermenuen længst til venstre finder du "Tilmelding..."
-
God morgen.

-
God morgen

-
God morgen derude

-
@TroelsR: prøv at se på InvestTech.com
-
Du kan tilmelde dig deres nyhedsbrev per land. Sommetider har de haft en reklame-kampagne på Børsen med 1 måned for 10kr
-
@teamgarlic: har godt kigget lidt på deres hjemmeside, men er det ikke primært analyser som er lavet i forevejen?
-
nej, de har lavet en algoritme som de har afprøvet mod 2 historiske perioder, en i Norge og en i Holland. Algoritmen bygger på teknisk analyse og giver så anbefalinger i forhold til hvordan kursen har bevæget sig den sidste tid. Jeg har selv brugt deres gratis prøveperiode, og besøger ind i mellem siden for at se hvilken aktie de viser analysen gratis og evt. aktier på mellemlangt sigt, som de viser gratis med 9-16 dages forsinkelse.
-
nej, de har lavet en algoritme som de har afprøvet mod 2 historiske perioder, en i Norge og en i Holland. Algoritmen bygger på teknisk analyse og giver så anbefalinger i forhold til hvordan kursen har bevæget sig den sidste tid. Jeg har selv brugt deres gratis prøveperiode, og besøger ind i mellem siden for at se hvilken aktie de viser analysen gratis og evt. aktier på mellemlangt sigt, som d
e viser gratis med 9-16 dages forsinkelse.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind