Aktiesnakken — Januar 2018
-
God morgen.

-
Hej. Er der nogen her der kender www.nordicpowertrading.dk? Er det et sikkert sted at investere ?
-
@Molira læs det med småt. 2% forvalterhonorar årligt af din investering, det er min. 15.000 årligt. Herefter skal du betale 20% af afkast til ejerne. Der er under 100 investorer. På cvr.dk kan du læse regnskabet, og dermed se, hvor meget folkene bag selskabet trækker ud til sig selv. Der er masser af energiselskaber på børserne, dem ville jeg kigge på i stedet, dersom du vil investere i energi.
-
Ud af 80k handlede aktier har AN handlet de 71000, så de har også godt styr på kursen i dag. Jeg plejer at sig at hvis de handlet over 90% af aktierne, så skal man bare blive i den hvis man er laaaaaang. Men forventer ikke andet end et forsøg på at få den yderligere ned i eftermiddag.
-
@Molira: Kig på finske Fortum eller tyske RWE, hvis du vil investere i energi. Har Fortum og overvejer meget RWE
-
What is the closing price? I see 1144 but the chart says 1133,- http://finance.google.com/finance?q=CPH:GEN
-
God morgen

-
@TeamGarlic, RWE ser da spændende ud, og et udbytte på 1€ (ca. 6%) er ikke uinteressant. Som den sidste aktie til min pension pf i 2018, ledte jeg egentligt efter noget tele, men nu har jeg lagt bud på RWE i stedet. Tak for input

-
God morgen
-
Velbekomme Tyndeejner. Vi hjælper hinanden (y)
-
-
Syntes at Novo falder tilbage ,, er der en grund?
-
Eller bare surt marked?
-
God morgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind