Aktiesnakken — Juli 2017
-
Rettelse: Ikke som @Sjeller skriver, men som @henrik48 skriver.
-
Hvilket hjemmeside er bedst at handle med aktier ved?
-
Jyske Bank: Købte i november 2016 i 310, med et target omkring 350. Supplerede lidt i 358, og nu er vi tæt på 400, og det går næsten for stærkt. Er der en TA'er der kan se næste modstands niveau? - jeg overvejer at supplere lidt mere.
-
@Sebastian3495 enig med nohope, der er ikke nogen udbyder som vinder på alle parametre. Hvis du er ny, hsndler under 20 gange om måneden og ikke selv vil indberette alt til SKAT, og heller ikke vil hsndle udenfor Norden, USA, Canada og Tyskland, så vil jeg anbefale Nordnet . Bruger dem selv
-
God morgen.

-
Hej Nickstar..Tusinde tak..Jeg tjekker på søndag for en sikkerheds skyld.
-
-
Jeg har modtaget Nick. Tusinde tak for donation endnu engang.

-
God morgen

-
Sanofi regnskab er landet. Soliqua har solgt for 9 mio € H1, heraf 5 mio i Q2. http://mediaroom.sanofi.com/sanofi-raises-fy-2017-business-eps1-guidance-to-broadly-stable-at-cer2/ Går det ikke lidt langsomt med Soliqua?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind