Aktiesnakken — Juli 2017
-
God morgen

-
God aften. Hyl, skrig, hulk - dårlig tone her fra, tabte mere end 1% i fredags... @doodha ha en dejlig weekend - det samme selvfølgelig også til alle jer andre gode skribenter.

-
@REX - vær ikke ked af det... Skal vi dele en "tudekiks"? - griner. I næste uge giver vi den gas, og så får alle baghjul.

-
Mange lægger et fast månedsbeløb ind
. Her takker jeg ikke hver gang. Det gør jeg så her.
-
Flere har spurgt om en Pandorachat. Er der nogen som vil holde en sådan i gang?
-
@Helge - Pandora er meget spændende lige nu, stort kursfald i år, interessant Q2, og ca. 6% short. Hvis den fylder for meget i "Aktiesnakken", så måske du skulle overveje. Jeg giver gerne en kommentar i ny og næ, men der skulle gerne være lidt flere deltagere.

-
God morgen.

-
Tror vi forsætter med Pandora her i denne chat.

-
God morgen

-
Pandora: Kan den holde sig over 700, markedet er pt tyndt? Var 600 en dobbeltbund? Ca. 14 dage til regnskab, og inden negative udmeldinger (endnu).
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind