Aktiesnakken — Juli 2017
-
God morgen fra Fyens Land (tm)

-
Jeg fravalgte dobbeltbunden i Pandora, da jeg frygtede den lille omsætning ville give plads til shortere for at trykke aktien igen efter noget tid. Et spændende forløb!
-
https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-07-17/china-s-stocks-tumble-before-economic-data-small-caps-lead-drop ved I hvilke muligheder man har for passiv og valutasikret investering i det? Og er det noget I ville overveje?
-
Pandora: AB gir den gas i dag, Skandinavien sælger, og Carnegie har løftet anbefaling til "køb". Kan shorterne holde den nede?
-
Tak @PEMG og ganske enig med dig i, at i andre fora skrives, det er shortere der trykker en given aktie.
-
@TeamGarlic - ang. Pandora. Hvordan ser dine TA grafer ud i dag? Nogen her sagde ca. 680 var salg, men nu er vi noget over, betyder det så køb jf. TA? Tilbagefald i morgen er nok forventeligt, grundet høj stigning i dag, men pyt med det.
-
God morgen.

-
God morgen

-
God morgen

-
God aften. Hyl, skrig, hulk - dårlig tone her fra, tabte mere end 1% i fredags... @doodha ha en dejlig weekend - det samme selvfølgelig også til alle jer andre gode skribenter.

-
@REX - vær ikke ked af det... Skal vi dele en "tudekiks"? - griner. I næste uge giver vi den gas, og så får alle baghjul.

-
Mange lægger et fast månedsbeløb ind
. Her takker jeg ikke hver gang. Det gør jeg så her.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind