Aktiesnakken — Juli 2017
-
God morgen.

-
@Nissen tak for info. Købte lidt for en uge siden i 660, det har været en dans på stedet. Jeg er klar til at købe flere inden regnskabet, men den må gerne vise lidt mere stabil opdrift først.
-
God morgen fra Odense

-
God morgen fra Tyskland - sol men køligt

-
Kan det være rigtigt at Nordic Nanovector med deres Betalutin ikke bliver omtalt på ProInvestor?
-
Kig evt i biotek snakken. Det er begrænset, hvor længe man kan snakke om små biotek selskaber, så de er samlet i den chat og bliver nævnt i ny og næ

-
@Frank Thorup vi er nogle stykker i biotek snakken der har Nordic Nanovector. Jeg fornemmer at den enten er på vej ind på bænken, eller at der er taget små positioner. Personligt finder jeg det udmærket at de mere følelsesladede holdninger til dag til dag udsvingene luftes i andre fora.
-
God morgen. Det er en smuk solrig og vindstille start på dagen i Regstrup. Napper lige en løbetur før jeg skal på vagt i familiens butik i Rødovre.

-
Jeg gør som analytiker. Sidder og skriver på en opfølgning.
-
Det bliver snart.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind