Aktiesnakken — Juli 2017
-
Protector leverer 23% vækst og CR på 90,7 http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=431032
-
God morgen.

-
God morgen i det danske sommerland

-
Pandora: jeg valgte ikke at købe, da stigningen skete under for lille volumen til min smag. Min tanke var, at stigningen "blev tilladt" af shortere for at shorte igen. Ser gerne noget større volumen før jeg tør tro på et udbrud af den faldende trendkanal
-
Jeg tror han mente kursen, Helge
-
Er virkelig enig med Thorleif i denne analyse. Novo er virkelig attraktiv på dette kurslejde, hvis man har de lange briller på.
-
@Centine Jeg mener der stod 3. maj 2017 da jeg åbnede den.
-
@Nissen Jeg tror på en stigning i Pandora op til regnskabet. Tog i går lidt profit hjem på Commerzbank, og købte Pandora til 660. Selvom omsætningen på de gamle markeder kan skabe bekymring, så tror jeg, at det fremadrettet er mere interessant at følge udviklingen i Asien på e-handelsplatformene.
-
Positiv kommentar fra Per Hansen (Nordnet) ang. ZP notering i USA http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2017/07/07/zealand-pharma-nordnet-parallel-notering-kan-give-et-frisk-pust/13635584
-
Pandora: Udlandet køber med arme og ben, DK sælger. Er der shorts der er ved at blive lukket? Er der nogen med et godt bud?
-
Novo: Grafen hun viser seerne slutter 3. Maj, så tyndeejner har nok ret. Jeg er også glad Novo aktionær og det er pt min 3.-4. største position. Den er billig og for en bred portefølje synes jeg den er naturlig at have. Risikoen for indtjeningsfald er lille i forhold til P/E og ud fra det nøgletal alene forekommer den mig ganske lavt prissat i f.h.t. fx WDH og DSV (jeg solgte begge i starten af Juni)
-
@TeamGarlic - har du en frisk update på din holdning til Pandora?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind