Aktiesnakken — Juli 2017
-
Efterspørgslen er stadig stor nok til North media i de kommende år, hvis de tager over fra PostNord,
-
Jeg selv bruger i et af familiens firmaer papirreklamer en gang om måneden i alle landets postkasser. Det slår digital markedsføring big time.
-
Både på respons og salg.
-
Du kan ikke sige nej.
-
PostNord ligger reklamerne i et omslag. Mine kommer ud med Hus og have avisen.
-
Hus og Have kommer i en lejlighedssversion 6 gange om året.
-
Da vågner A/B fra us og vender billedet

-
Protector leverer 23% vækst og CR på 90,7 http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=431032
-
God morgen.

-
God morgen i det danske sommerland

-
Pandora: jeg valgte ikke at købe, da stigningen skete under for lille volumen til min smag. Min tanke var, at stigningen "blev tilladt" af shortere for at shorte igen. Ser gerne noget større volumen før jeg tør tro på et udbrud af den faldende trendkanal
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind