Aktiesnakken — Juni 2017
-
Det må man sige. Jeg købte en lille lottokupon i håb om nogle hurtige procent fredag morgen. Solgte den da de havde indhentet åbningsfaldet 09.15. Det kan man ærgre sig lidt over nu

-
Havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at den fald fra morgenstunden og steg sådan her de efterfølgende dage. Især ikke når den ikke var overtegnet. Mon ikke den er ramt af hype nu. Disse stigninger vækker interesse for lykkeriddere.
-
Den røg dælme også hurtigt fra 37 til 24,5
-
Det er varm luft ift. det stadie de er på lige nu, man køber ind på idéen om noget der kunne blive stort. Godt hjulpet på vej af Lars Kolind og medierne. Men værdisætning på 3-400m virker dog rimelig heftigt. Kan ikke lade være med at tænke dot.com boblen når noget bare stiger uden meget reel omsætning
-
Godmorgen

-
God morgen.

-
God morgen.

-
God morgen derude

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind