Aktiesnakken — Juni 2017
-
SP er en særdeles veldreven virksomhed som tjener penge creeco:-) https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=439650013&sourcecode=ddk
-
Hej JKY...Sorry..Det løber et år ad gangen. Jeg plusser dig igen.

-
Tak for link, Darvin.. er gået op for mig (efter at du og andre utrætteligt har linket til dette site), at det faktisk er let at fremsøge specifikke grupper af forsøg på clinicaltrials.gov.. om det så er let at læse forsøgsbeskrivelserne er en anden sag..

-
Det gør jeg Darvin. Dit plus er åbenbart også udløbet.

-
God morgen.

-
Novo ligge ret langt nede i min skuffe, så det er ikke en jeg normalt kikker kortsigtet på. Dette var så en anledning til at kaste et blik på den. Jeg kan godt se at stigningstakten er taget lidt af, så tager den en pause i 280-295 ? Som tingene tegner i USA, og som jeg læser nyhedsstrømmen, tror jeg at den har en rimelig mulighed for at arbejde sig videre op til 307-316, hvor jeg ser at den kunne trække vejret.
-
Ser lige InvestTechs gennemgang af den norske modelportefølje og trading-idéer : lækker udvikling i Scatec Solar - endeligt.
-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind