Aktiesnakken — Juni 2017
-
God morgen.

-
Det kunne være man skulle se nærmere på Genscript (noteret i Hong Kong), der ejer Nanjing. Ved første øjekast virker nøgletallene fornuftige, for et selskab i vækst. Et køb skulle så være for at risikosprede.
-
Forkert chat
-
Hørte lige et klip med Mogens Vad og en anden på Børsen Play, hvor de anbefaler tyske Zooplus og Færørske BankNordik. Os to spændende selskaber.
-
-
Positivt at godkendelsen kom hurtigt i EU efter USA. Men med en toppick sale på 3,5 milliarder, så er det ikke der den store toplinjevækst skal komme fra i fremtidens Novo.
-
god morgen

-
God morgen.

-
Positive sundhedsøkonomiske data fra BioPorto og NGAL test: https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=319791007&sourcecode=omxnews
-
Spændende virksomhed: http://greenmobility.com/erhverv/
-
Tegningen starter i morgen.
-
God morgen derude

-
God morgen.

-
Thomas..Så langt har jeg ikke nået i casen
-
Min søn som er i autobranchen fortæller at konceptet holder big time. Det er en stor hjælp for forhandlerne.
-
Helge jeg er enig med dig i, at Green Mobility er et spændende selskab. Men har du sat dig ind i DriveNow som laver præcis det samme. De er ligesom Green Mobility i KBH med 400 biler, men det er samtidig allerede ud i 8-9 andre europæiske storbyer. Derudover er det BMW og SIXT som står bag (50% ejerskab hver). Jeg har ikke prøvet de to produkter, så jeg skal ikke kunne sige om den ene er den anden overlegen. Men ellers er det da noget af en konkurrent de skal slå!
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind