Aktiesnakken — Maj 2017
-
God morgen.

-
nik.he. Vi har en tråd i debatten med spilfirmaer.
-
-
God morgen

-
@AH2005: Jeps - Den Norske børs har lukket i dag (D. 17. Maj) pga. Grundlovsdag.
-
Baltic Horizon, som nu går på børsen (?? De har været her siden sidste år i både Talinn og Stockholm) til emissionskursen 1,322 EUR handles i Talinn til 1,31 EUR og Stockholm i endnu lavere. I går købte jeg i 12,20 og 12,30 SEK med ret til udbytte på 0,023 EUR - det får de nytegnede ikke. Hvordan kan de have en emissionskurs som er højere end børs-kursen?? Bliver emissionen ikke en totalt fiasko, for hvem vil betale unødvendigt mere??
-
Vedr. NCT 01077518 (OFA + Bendamustine) mod NHL unresponsive to Rituximab. Iflg. Clinical Trials var Primary Completion Date i April 2017 og studiet er "ongoiong, bud not recruiting". Dette er vist Complement A+B studiet. Kører dette stadig og hvornår kan der i så fald forventes nyt ??
-
Godmorgen til en varm dag på kontoret

-
AktieInfo købte Bava igår med høj risiko
-
Færøerne: jeg ser, at jeg har betalt 35% i kuponskat for udbytte på Bakkafrost. I de øvrige nordiske lande betaler jeg kun 15%. Gælder der ikke de samme regler for Færøerne ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind