Aktiesnakken — Maj 2017
-
Der er nok noget shortlukning med til dagens stigning.
-
Så kører bet-at-home igen. Q1 tilsyneladende godkendt. Kan se 2 af analytikerne der dækker aktien på deres IR side har uændet "Hold" anbefaling. Er der nogen der stadig er med i den? Hvor længe holder I? Jeg synes den er anstrengt prisfastsat og det har jeg syntes længe. Men har til trods herfor ikke solgt ud.
-
Dette blir fokus ved kvartalsrapportene
Flere fremtredende oppdrettselskaper legger frem tall for 1.kvartal i neste uke, og ifølge analytikerne vil mye av fokuset være rettet mot selskapenes volumguiding. : http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/05/Dette-blir-fokus-ved-kvartalsrapportene -
ja et dejligt positivt regnskab fra Novo. Bliver os belønnet godt idag.
-
@seadweller16600 jeg er tungt tungt lastet deri, og har selv i den fjerneste horisont ingen planer om at sælge - analytikerne har det åbenbart svært med denne, selvom de leverer stort min. 4 gange/år
-
er der nogle skattekyndige her på siden? Jeg har lige talt med skat vedr. et aktiesplit i prosafe 1:100, (Før havde jeg 500 aktier og nu har jeg 5) Skat siger, at det betragtes som et salg. Mit problem er, at jeg har brug for tabet i år, og ikke sidste år hvor splittet blev gennemført. Har de ret til det?
-
jeg er nervøs for lundbecks alzheimer sats, men er spændt på hvad andre mener
-
Synes den virker interessant.
-
er du inde med en position i Lundbeck Helge?
-
Nej
-
Se med kl. 18,20 på TV2 News, hvor jeg er på besøg hos Pernille Enggaard sammen med Mogens Vad og Lars Persson. Vi skal tale om Novo, Bavarian Nordic, Apple, Fingerprint Cards og det franske valg.
-
lyder godt Helge
Ser frem til at se det 18.20 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind