Aktiesnakken — Februar 2017
-
SEB har stor magt ser det ud til, når de nedgraderer Alm. Brand og Genmab så falder begge ca 4%
-
God morgen.

-
SEB anbefaling med hold på Genmab har aboslut ingen indflydelse på noget som helst.
-
Desuden var bankens kunder på køb i går.

-
På min Nordnet statistik.
-
SEB opjusterede kursmålet, men satte aktien på hold. Det blev kommenteret i Genmabchatten i går morges.
-
Jeg mener vi blev enige om at GEN kunne forvente en korrektion ned, rent teknisk, medens tallene overraskede positivt. Så faldt markedet og GEN faldt mest - efter en meget flot stigning. Jeg ville ikke blive forbavset, hvis vi igen skulle ned i 1300, men det ved andre mere om end jeg.
-
Sidder her ved computeren og tænker hvorfor er børsen lukket? Hvad er grunden til at markederne ikke kører i døgndrift. Er det fordi bankfolkene vil være hjemme i weekenden i modsætning til bilka-medarbejderen. Ej jeg synes bare det virker mærkværdigt i denne tid at børsen har åbent 9-17 og valutamarkederne lukker i weekenden?
-
Netop nohope..I "tynde" markeder kan der virkelig manipuleres og ske mærkelig ting.
-
Det kan vi se med valutaerne af og til.
-
Oplagt at lave shortattack når alle andre sover.
-
Robotterne vil have frit spil her.
-
Køber den ikke helt. Går heller ikke ind for kraftig regulering. At påvirke markederen er vel en del af de fri markedskræfter.Og det sker i forvejen på valutamarkederne ligesom i eftermarkedet. Synes faktisk det er manipulerede at ikke alle, altid har adgang til markedene. Og selvom børsen e
r lukket så kører verden videre. -
jeg er ligeglad med om AB presser kursen op eller ned i lukkeauktionen, og hvis AB vil presse kursen kunstigt ned en søndag eftermiddag, jamen, så køber jeg da bare deres aktier til spot-pris. Og presser nogen kursen kunstigt op, jamen så får de bare lov at købe mine aktier med. Jeg ryster ikke over short-angreb, jeg ser mulighederne hvor de opstår. Jeg har heller ingen stop-loss, men tilser min portefølje hver dag. Er noget faldet kraftigt (som FPC den seneste tid) vil jeg vide hvorfor og......
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind