Aktiesnakken — Februar 2017
-
Tak for alle donationerne. Små som store beløb.

-
God morgen.

-
Velkommen til CLM 46 som PLUS-profil.

-
Godmorgen
Ikke for at skynde på jer, men jeg vil lige sikre, at der er et plus på vej til mig. Jeg sendte en skilling via MP for en uges tid siden, og jeg er ved at få dårlig samvittighed af fitness reklamerne 
-
Tak for støtten Ulmeister. Den er på vej.

-
Hvis folk kender til det krise ramte selskab Valeant Pharma (VRX) - så er her lige en god nyhed fra morgen stunden http://www.fda.gov/NewsEvents/Newsroom/PressAnnouncements/ucm541981.htm
-
@rex pacis, tak for svar. Jeg prøver at høre ad!

-
Velkommen til polle1, Ulmeister, nexø
mrthatguy og Bananfluen som PLUS-profiler. Tak for jeres donationer -
har nappet et mikro frimærke i Aalborg Boldspilklub fra morgenen for en hurtig gevinst, grundet rygter og forhåbning om et stort salg. Ved godt det er high risk og ikke sikkert endnu at handelen går igennem, men hvis alt går vel og de får 45 millioner kassen, så burde det give en kæmpe kursstigning.
-
Jeg synes det var for fristende og derfor gik jeg ind

-
Hvad sker der lige med Grieg Seafood idag
-
Et r
igtig stærkt regnskab. -
ja fortjent ovenpå et rigtig flot regnskab.
-
kkjoel...Var det bank eller MobilePay?
-
Velkommen til VIP som PLUS bruger og velkommen til Bønsvig som bruger.

-
Tak. Har fundet dig og sat dit plus i gang.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind