Aktiesnakken — Februar 2017
-
God morgen

-
Winkel har også sagt 2000 på Børsen-Play

-
Hej Mcjean. Du skriver du har 70% i Questerre, 10% i hver af Junex, Petrolympic og Altai. Der er jo gigantisk forskel på markedsværdien mellem de fire selskaber. Questerre ca. 300 mio. canadiske dollars, Junex 60 mio., Petrolympic 15 mio. og Altai blot 5 mio. Personligt er jeg noget loren ved at placere penge i så små selskaber som Petrolympic og Altai. Og til trods for den store forskel mellem de tre små har du alligevel lige meget i dem? Er det et tilfælde eller er det velovervejet?
-
Sorry - forkert chat
-
mon ikke han er det. Jeg har en position i selskabet, og tror de vil fortsætte med at vækste flot i fremtiden.
-
Krisen er værre i Grækenland end under den den amerikanske depression http://www.demetra.dk/finansblog/graekenland-vaerre-end-den-amerikanske-depression/
-
Jeg er ved at læse Q4 for Protector. Sikken Combined Ratio. Første indtryk er da noget lunkent
-
Teamgarlic..Jeg var for hurtigt ude med Protector. Tak.
-
Roennow..Jeg har en meget bette position stadigvæk. Det er desværre en usexet aktie.
-
Er der nogen herinde der ved hvad prisen er for at placere end langtidsordre hos Nordnet? Jeg har ikke mulighed for at købe næste uge, så jeg vil gerne placere en ordre på X stk aktier i selskab Y til kurs Z. Skal jeg betale kurtage pr. dag eller én gang (når ordren eksekveres?)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind