Aktiesnakken — Februar 2017
-
God morgen.

-
Godmorgen

-
Kan godt lide Beskos for hans debat-skabende holdninger, der giver plads til egen tankevirksomhed.
-
Flot af Pandora. Vil købe mere af den.
-
Funcom har spilomkostningerne hjemme på 7 dage. Den tager vist en gevaldig tur op i dag.
-
Børsstop fra start.
-
- 15 %
-
@nohope: hvad havde Steen Danø sagt ?
-
@nohope: Steen Danø var direktør i Thrige-Titan - har i 14 år arbejdet i hans gamle bygninger i Odense - sjovt at læse.
-
AB sælger stort ud, helt som ventet på skuffende vækst (eller her udsigter) i toplinien. Vil det fortsætte i morgen? En jeg kender har spurgt for min anbefaling om hvornår man skal ind i Pandora. Jeg svarede i morgen eller senere på ugen når det vender. Er jeg helt skør?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
men hold da kæft en omsætning , skal nok kravle op over når først vi for de første salgstal