Aktiesnakken — Januar 2017
-
Spændende dag for svenske Imint. Lille aftale med Samsung og Huawei og det har skabt handelsstop og massiv købsinteresse her til morgen
Har et frimærke i selskabet. Har du stadig et lille frimærke i den Helge? -
Jeps nik.
-
os en spændende case Imint. Jeg har været med på en lille frimærke lige fra noteringen i 2015, så spændende at følge den os i fremtiden.
-
kunne det ikke være interessant at lave en "tech-tråd" helge? Tech branchen er jo som bekendt super super interessant. Og ikke mindst en branche i konstant forvandling.
-
Det spændende er at tech er bredt. Vi snakker fra store apple til lille Imint image Intelligence i Sverige. Tænker vi kunne få en konstruktiv dialog/sparing med hinanden i en sådan en chat

-
Aktionærerne i Victoria Properties har fået en på opleveren i dag.. Åbnede i 10,00 i morges - steg til 31,00 inden kl 10 og nu er den nede i 9,10..
-
EliotSpitzer fik sidste dag på Euroinvestor et par interessante tal på hvor
meget SG og andre hhv. havde købt
og solgt inden for det sidste år. Nu kunne det så være interessant at komme med et kvalificeret bud på hvilken broker, der handler for vores shorter
Marshall Wace LLP -
-
for mit vedkommende skønt at se Novo Nordisk og Schouw&co. på denne liste

-
@rex pacis. Tak for info.
-
Vedr. NordNet og PAL-skat. Jeg har tidligere nævnt at der var et fejl. Jeg tog fejl! - heldigvis. Undskyld til NordNet!
-
Bet-at-home.com hvis I skulle være i tvivl

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind