Aktiesnakken — Januar 2017
-
Jeg mener det kommer med MiFID II - forbrugerbeskyttelse fra EU. Se mere på http://mifid2.dk/om mifid ii.html
-
Kunne i øvrigt ikke se, at IV89 er aktiv på InRater mere
-
Hvis du indskyder 750.000 DKK i Symmetry, så har du adgang til iv89 analyser
-
Jeg siger tak for tilliden, GeorgeBest

-
@Helge. Ok:-)
-
God morgen.

-
God morgen

-
Tryg kører da helt i hullet idag, den milliard til tilbagekøb er allerede sat til bare i dagens kursfald
-
Tak Kranen.

-
God morgen fra fly på vej til Paris.

-
Det er på min danske årsopgørelse fra Nordnet, og det de har indberettet til skattevæsenet, at det fremgår jeg har fået TRE til en anskaffelseskurs på 0,00. Ligeledes står min WWASA med oprindelig anskaffelseskurs og da den efterfølgende salgskurs (efter spin-off) er noget lavere, så jeg får skattefradrag for mit 'tab' der i 2016.
-
Fejl i min NordNets årsopgørelse vedr. PAL-skat. Der er brugt samme PAL-skat som i 2015. Er der andre der får samme fejl? Jeg kan se @recis pacis også har en fejl.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind