Aktiesnakken — Januar 2017
-
Kan jeg se, hvilke spørgsmål der er til Q&A i morgen, så jeg
ikke stiller de samme spørgsmål?
-
har set du tidligere har omtalt DHT holding i aktionæren Helge. Er du inde med et frimærke? Den er godt nok banket i bund, og mund ikke den har ramt bunden. Der er i hvert fald store upside muligheder.
-
Ja.

-
God morgen
-
Så på Inrater.com, at Peter Hillebrandt omtaler aktien. Selve analysen af aktien koster $
-
ja okay. Hvad med Torm, nogle der er inde med et lille frimærke der?
-
Bankerne har næsten hver dag en aktie de synes skal smadres eller forgyldes, idag skal NNIT så smadres, jeg synes ikke det skulle være tilladt at op- eller nedgradere aktier uden at anføre en klar begrundelse.
-
Det må bankerne vel selv om, lemmingerne kan jo bare lade være med at følge deres anbefalinger. Og så er ubegrundede kursfald og -stigninger jo bare muligheder. Jeg sidder selv tungt i NNIT og studsede da også lidr over kursen i morges (jeg følger ikke nyhederne om morgenen), men det er jo ligemeget. Jeg har lige mange aktier nu som igår og selskabet er (medmindre der er reelt nyt) også reelt det samme værd. Se det som en mulighed for de kvikke som vil ind.
-
Husk, at der kom nye regler pr. nytår omkring anbefalinger fra børsmæglere m.v. De kan hæfte for en udtalelse i et interview.
-
Derfor kan I heller ikke længere læse analyserne hos IV89's selskab symmetry.dk.
-
En begrundelse vil være moralsk det bedste, man kunne få det indtryk at bankerne manipulerede, det burde være lovbestemt at give en begrundelse. Jeg har ikke aktier i NNIT
-
Husk at vi har Q&A med Nordea kl. 15 omkring deres bull/bear certifikater.
-
Helge nævnte det på foredrag i Odense.
-
Jeg mener det kommer med MiFID II - forbrugerbeskyttelse fra EU. Se mere på http://mifid2.dk/om mifid ii.html
-
Kunne i øvrigt ikke se, at IV89 er aktiv på InRater mere
-
Hvis du indskyder 750.000 DKK i Symmetry, så har du adgang til iv89 analyser
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind