Aktiesnakken — Januar 2017
-
-
God morgen.

-
God morgen

-
Ja, rex pacis, det er rigtig surt med msg life. En god case på en længere bane og nu snydes vi investorer for gevinsten. De kunne jo have taget aktien af for år tilbage
-
Er der nogen af jer der har/følger bet-at-home.com? I går satte aktien ny ATH i kurs og handler pt. i kurs 89. Har været med siden kurs 25 i novembar 2014 på anbefaling fra investor1989 (tak, hvis du læser med). Jeg tænker bare, hvor længe kan den blive ved.
-
Seadweller og mojopower måske I vil finde det her interessant
http://www.symmetry.dk/2016/01/04/bet-at-home-com-kursmaal-200-4-1-2016/ -
Kan jeg se, hvilke spørgsmål der er til Q&A i morgen, så jeg
ikke stiller de samme spørgsmål?
-
har set du tidligere har omtalt DHT holding i aktionæren Helge. Er du inde med et frimærke? Den er godt nok banket i bund, og mund ikke den har ramt bunden. Der er i hvert fald store upside muligheder.
-
Ja.

-
God morgen
-
Så på Inrater.com, at Peter Hillebrandt omtaler aktien. Selve analysen af aktien koster $
-
ja okay. Hvad med Torm, nogle der er inde med et lille frimærke der?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind