Aktiesnakken — Januar 2017
-
Nej, jeg tænker, at firmaet er i god gænge og der kommer gode ordrer. Nu vil de købe alle aktierne, så de selv kan tage den gevinst fremfor at dele den med os
-
Nogle der er inde i danske Forward Pharma som er noteret i US? NB Biotech er storinvestor, og de har leveret flotte resultater i blandt andet Genmab. Selskabet har meddelt at de er kommet godt ud af et patentslagsmål, og indkasserer 9 milliarder, hvilket må være noget investorerne er tilfredse.
-
desuden fremadrettet med royalties fra salget.
-
Det er jeg nik.
-
ikke dårligt Helge. Virker som et spændende selskab og har nogle interessante investorer med sig. En god dag at være Forward Pharma investor i må man sige.
-
Kursreaktionen er alt for beskeden efter min mening.
-
ja enig. De indkasserer minimum 9 milliarder nu, og royalties fremadrettet. derfor utrolig at den ikke stiger mere og "kun" har en marketcap på 9 milliarder danske kr Jeg har købt et lille frimærke nu, da jeg tror den vil stige endnu mere i den kommende tid.
-
i starten var den os oppe med 70 %, men er så faldet tilbage på 50 %.
-
præcis. Os derfor jeg købte et lille frimærke.
-
http://investors.biogen.com/sites/biogen.investorhq.businesswire.com/files/doc_library/file/Q316_Earnings_Presentation_0.pdf Side 15. Stoffet omsætter for $1 bn pt. 10% heraf er $100 mln årligt til FWP eller $2 pr aktie. Upfront til FWP udgør ca $20 pr aktie og den handles pt til $27-28. Bestyrelsen vil søge at sende en stor del af kontanterne retur til investorerne.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
(yes, inde i FWP)