Aktiesnakken — Januar 2017
-
Beowulf handler I i SEK eller GBX?
-
Før salgstal.
-
Den mand er altså fantastisk! http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/160703/artikel.html#cxrecs_s
-
God morgen.

-
Super spændende at du har fået en Q&A i hus med Nordea Markets Helge. Det bliver interessant at høre deres tanker om markedet i 2017 og fremadrettet.
-
Emnet er deres bull og bear certfikater.
-
ja okay. Interessant.
-
vil lige informere om at jeg tog et lillebitte frimærke i vestjysk bank i kurs 6,3 sidste år og en bitte frimærke i Skjern Bank på kurs 27. Det har været yderst indbringende indtil videre. Vestjysk røg over kurs 16 i sidste uge og Skjern bank ramte kurs 60. Jeg tror der er mere at komme efter i disse to aktier. Landbruget har det bedre, og jeg tror vi står over for en konsolidering i banksektoren, så begge banker er oplagte opkøbskandidater.
-
Indtil videre er jeg yderst tilfreds med et afkast over 100 % i dem begge. Men kunne naturligvis heller aldrig finde på at købe mere end et lille bitte frimærke i dem begge, da de som bekendt er og har været meget udfrodret de sidste mange år.
-
God morgen.

-
God morgen

-
Nope. Ved du, om det er
noget video/podcast materiale, der er tilgængeligt online?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind