Aktiesnakken — Januar 2017
-
God formiddag folkens! Nogle af er derude som følger African Oil? Har 760 mio. tønder olie-reserver med potentiale til op mod 1.6 mia. tønder. Markedsværdi ca. 6,5 mia. SVK. Er en afhopper det succesfulde Lundon Petroleum
-
-
-
Beklager - den skulle selvfølgelig have været smidt i Olie/Gas-tråden, hvilket jeg har gjort nu
-
JohnW, jeg ved ikke om der altid skal være 2b efter 2a, men det er ret almindeligt. I fald det kan sløjfes må det være forårsaget af meget positive resultater i 2a. Generelt gælder også, at jo bedre resultater, des mindre patientgruppe er nødvendig i efterfølgende fase.
-
Når et selskab i norden får udbytte fra norske aktier, så er der allerede fratrukket skat i norge. kan et selskab i eksempelvis Danmark eller Færøerne søge om at få udbytteskatten refunderet? Hvis svaret eventuelt er ja, hvordan skal man så foretage dette?
-
God morgen.

-
God morgen

-
@Kænned, det samme her, det kan virkelig ikke være rigtigt, jeg har skrevet til Nordnet men man kan lige så godt skrive til Yousee,
-
Mon ikke det skyldes, at MenuCard ikke kan handles på AktieTorget endnu. Første handelsdag er 23. januar, så kursen på nuværende tidspunkt er vel ret beset nul på AktieTorgets børs.
-
Indtil nu har de stået i depotet til de 4,50 sek men pludselig idag står de til 0,00 og et tab på 100% det har jeg aldrig set før.
-
Hej NiklasZ. Et frimærke er, når du køber en mindre eller lille post i en aktie i stedet for den aktiepost du ellers ville købe.
-
Hvis du f.eks. køber for 2.500 kr. i RTX for at følge aktien, mens din normale aktiepost vil være på f.eks. 18.000 kr.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind