Aktiesnakken — November 2016
-
Good mornings
-
-
Chemometec har lanceret sit nye produkt idag. Et produkt med stort potentiale. Aktien stiger os pænt på det. markedspotentialet er enormt for dette produkt.
-
Chemometec lancerer nyt bestseller-håb
Et nyt analyseinstrument fra Chemometec, som selskabet tidligere har omtalt som en game changer, bliver i dag lanceret i et snævert geografisk og kundemæssigt segment.
(medwatch.dk)
-
Vestas får storordre i Australien
Den danske vindmølleproducent har sikret sig sin største ordre i landet i mere end seks år. Med ordren vil Vestas have installeret mere end 2GW i landet.
(energiwatch.dk)
-
Her er teksten: HUGO:GÅR SAMMEN MED REAL MADRID FOR NYTT FOTBALLSPILL FOR MOBIL
Oslo (TDN Finans): Hugo Games går sammen med Real Madrid for å skape og utgi et nytt fotballspill for mobil, ifølge en melding fra Hugo Games onsdag.
-Vi er stolte av å være partnere med Real Madrid for å skape et nytt og spennende spill til fotballfans i alle andre, sier konserndirektør Henrik Kølle i Hugo Games.
Selskapet jobber tett med Real Madrid for å sørge for at liden -
Barolo. Du kan se Helges liste her: http://www.proinvestor.com/boards/72864#postdiv75269
-
Olieaktierne stiger idag, men NNIT stiger mere nu oppe idag
med 6,56% fra 175 i fredags til 203 -
Er der nogen der har et godt råd til mig angående Novo? Jeg må tilstå at jeg endnu ikke har en komplet strategi for min aktiehandel. Men jeg lagde 20% af min portefølje i en "sikker" aktie - Novo, med et gak på 331. Nu overvejer jeg om jeg skal tage mit tab, og placere midlerne i andre "sikre" aktier. Det der holder mig tilbage er, at Novo måske kan kravle lidt op mod mit GAK, så mit tab bliver mindre. Er der nogen her der har en holdning til Novos fremtid? - ps. jeg er lang i aktierne. Mvh nb.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind