Aktiesnakken — November 2016
-
Hørt og god morgen.

-
Faldt lige over det her på Hegnar : Michael Binnion, President and Chief Executive Officer of
Questerre, commented, "The Resource Assessment indicates a
significant resource with a best estimate of discovered
petroleum initially in place of between 7.8 billion barrels
to 12.2 billion barrels. While the size of this deposit is
very positive, we have many technical and commercial
milestones to achieve before we can develop this resource.
We have started with the assessment of three retortin -
God morgen.

-
Må indrømme at jeg er lidt overrasket over at QEC ikke faldt i forbindelse med Q3, som faktisk først skulle være offentliggjort i morgen, men allerede er ude. Jeg overvejer kraftigt at gå fuldt ind nu da loven højest sandsynlig bliver vedtaget lige inden nytår. Jeg tror den vil stige mere eller mindre fra nu af frem til godkendelse. Den skal nok op i 10-15kr. Herefter vil den tage nogle gevaldige stigninger på nyheder og ende mellem 25-30kr. Der er dog et men og derfor afventer jeg også lige
-
Altid rart med en bullish approach.

-
god aften. så stiger NBI lige efter vores luk. i øvrigt int at genmab aktien IKKE har været i minus i dag
god aften alle
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind