Aktiesnakken — September 2016
-
ja det er chokerende at så mange investorer forlader Novo grundet pris presset. Det er jo en forrygende virksomhed, som står stærkt på den lange bane.
-
Nye produktlanceringer vil sørge for at Novo på den lange bane vil overskygge prispresset.
-
Hvis Clinton vinder vil den falde, og hvis Trump vinder falder de alle sammen, jeg køber tilbage efter valget
-
God morgen.

-
God morgen
Skal til et top-professionelt og meget underholdende foredrag i aften 
-
Da det jo snart er oktober, så er foredragsholderen iført Dirndl og der severes deutsches Bier vom Fass (y)
-
Glæder mig til at hilse på dig.

-
Lige over, Helge (y)
-
God morgen.

-
God morgen

-
Tak for et godt foredrag igår aftes i Odense, Helge. Det var godt krydret med egne erfaringer og det er meget væsentligt.
-
Selv tak TG. Dejligt at møde dig IRL.

-
Jeg kan varmt anbefale foredraget. God fornøjelse i aften i Aarhus
-
Tak. Skal lige have overstået Millionærklubben.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind