Aktiesnakken — September 2016
-
Jeg kommer.

-
@Hegu: Vi ses i O'ense den 28.9. Selv i min alder kan man komme med under UngAktionærerne

-
-
God morgen.

-
Glæder til at se dig i Odense TG.

-
Tak - glæder mig meget til endelig at sige goddag in persona. Og god morgen

-
ja der bliver taget noget gevinst. God mulighed for at komme ind eller supplere. Chemometec er en fremragende vækstcase, og potentiel take over kandidat. jeg vil desuden os anbefale PHI (phase holografic imaging) fra Sverige, som opererer inde for samme felt med hensyn til celler. Har både frimærker i Chemometec og PHI, da jeg personligt tror på opkøb på et tidspunkt.
-
det var en privat investor som forventede ny produkt lancering. Den kommer senere på året meddeler CEO. Desuden er selskabet gået igang med at opruste i USA hvilket er yderst positivt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind