Aktiesnakken — September 2016
-
-
God morgen.

-
God morgen

-
Grängnes - nogen der følger det selskab ?
-
jeg har bestemt beholdt. Virkelig os et selskab med stort stort potentiale, så forstår godt at nogle gerne vil købe på nuværende niveau.
-
Flot 100 siders aktieanalyse af I89 http://www.symmetry.dk/2016/08/21/navamedic-kursmaal-19/
-
jeg beholder. Om så selskabet ikke bliver solgt så ser fremtiden lys ud. Det er et selskab med et enormt potentiale. Der er udfordringer i nogle af de forskellige divisioner, men der er sorte tal på bundlinjen. De kommende år er jeg ikke i tvivl om at top- og bundlinje vil stige markant. Vil foretrække at selskabet ikke bliver solgt til kurs 285 pr. stk. da jeg mener det er billig i forhold til den langsigtede potentiale. Men altså brokker mig ikke hvis salget går igennem. Købte et frimærke i ku
-
i kurs 125.
-
@Thomas Jeg fandt også den analyse i går fra IV89, Det er godt nok en meget stabil nedadgående trend over rigtig lang tid de skal have brudt. Jeg har sat den på Navamedic på observationslisten og afventer lidt - tager så 16% i dag ærgerlig beslutning igår

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind