Aktiesnakken — August 2016
-
Ja bare jeg havde gjort det samme...
-
sommerfugl, til gengæld tabte jeg ret meget på GEN, NOVO, NNIT og BAKKA i løbet af få uger

Sådan er det, man har en strategi, og i mit tilfælde har jeg hverken tid eller nerver til at handle regelmæssigt. Dog var det meget fristende at sælge NNIT i 280+, og var jeg ikke blevet talt fra at ændre min strategi havde jeg gjort det. Jeg har indimellem solgt ud alligevel. -
rex pacis: Det samme her, selvom både GEN og NNIT har givet godt, men nu er jeg parat til at købe GEN igen i morgen.
-
fik erhvervet mig et lille frimærke i norske renonorden efter anbefaling fra Michael Friis fra alm. brand. Der var en artikel omkring det tidligere idag på børsen. Jeg tror aktien har ramt bunden, og med nye folk på ledelsesgangene skal der nok komme styr på forretningen.
-
God morgen.

-
Bakka..Se laksechatten.
-
Velkommen til Barolo, hoptimist, stanstill, Inan01 og kretschmar.

-
God morgen
-
Og godt at se en virksomhed der investerer sine penge i udvikling i stedet for aktietilbagekøb og udbytte
-
SP Group leverer et regnskab som er fuldstændig outstanding !. Opjusterer igen
-
Har købt yderligere op nu
-
Du havde ellers lige solgt?
-
Velkommen til Shaxh0 og puffin.

-
havde solgt lidt ud og taget profit efter den gode tur op fra 360 til 680. Men har købt lidt tilbage igen i dag da regnskabet var endnu bedre end selv mine høje forventninger
-
Ok. Meget fornuftigt. Har også købt i dag på din anbefaling.
-
Jeg regner os med at hapse et frimærke i SP group imorgen 1989. Det ser virkelig ud til at være et selskab med stort potentiale på den lange bane

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind