Aktiesnakken — Juli 2016
-
SP Group (3 måneder siden jeg mente den var et godt køb i 370 DKK) er nu i 625
-
Ja, det var flot kaldt. Især når man tænker på hvordan indekset har været de sidste 3 måneder.
-
God morgen.

-
@nik_hs1990 Jeg har både Arcam og Tobii i min depot. Tobii har tre ben, de tjener penge på to af dem (eye tracking til bl.a. handikappede og marketing virksomheder som analyserer hvor kunder kigger når de kommer ind i en butik osv. ) og så taber de penge på det tredje ben som er Tobii tech, hvor de laver eyetracking til spil, styrning af computere, VR headset osv. Netop Tobii tech tror jeg har potentiale til at blive meget stort, hvis det slår igennem i spil og VR. Jeg har et frimærke i Tobii
-
Arcam er blandt de aktier jeg tror aller mest på. De har også tre ben: De laver industrielle 3D printere primært for titanium, som bruges i implantat til mennesker og til produktion af fly og raketter. De laver også titanium pulver til printerne og tredobler produktionenen af pulver på 1-2 år, hvilket for mig er en klar indikation af at nogle meget store spillere (Airbus, Boeing, GKN og lignende) for alvor begynder at bruge 3D print til stor skala produktion. Derfor satser jeg hårdt på Arcam.
-
tak for svar manielsen. Lyder super interessant med begge selskaber. Tror jeg starter med et lille frimærke i hver, og så kan jeg øge stille og roligt hvis deres cases udvikles positivt.
-
er Arcam ikke en du skal med på med et lille
frimærke Helge? -
God morgen.

-
Jeg kigger på sagen nik.

-
Velkommen til Larsaagaard, Kepe, Arne 100, KristianLIst, Muusmann01 og ReneSPetersen.

-
Jeg har solgt kraftigt ud af SPG nu. Aktien er steget fra 360 til 645 siden jeg anbefalede for 3 måneder siden svarende til 80 % afkast. P/E er oppe på 18-19 stykker nu. Rigtig meget af fremtidsforventningerne ER indregnet i aktien nu. Derfor har jeg solgt massivt ud så den kun udgør en mindre del af min portefølje nu
-
JVelommen til Juhler1988, Albinoen og raonsport.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind