Aktiesnakken — Juli 2016
-
Omkostningsprocenten er nede på 5,1 nu !!!
-
Det er jo det de er gode til. Hvordan går det i England?
-
Helge de er kun startet op i England i 2016 og regner med 2-5 kunder. Hvilket de så skal banke op i 2017 og frem
-
Så England er ikke betydeligt pt.
-
Godmorgen

-
@IV89 : det ser rigtig flot ud for Protector. jeg benytter stadig muligheden for at supplere på dyk.
-
jeg har 50.000 stk. nu. købte også mere så sent som i går

-
Glæder mig til deres kapitalmarkedsdag
-
er der ikke millionærklubben på news her 12.30?
-
markedet ikke helt begejstret for Protectors regnskabstal - kurs 72
-
Velkommen til hoelgaard og petkra.

-
Får man ikke en fornemmelse af manipulation af tallene for US jobskabelse maj contra juni?
-
Hørte en gæst i millionærklubben idag anbefale Mylan n.v. som er noteret i US. De vækster flot indenfor kopi medicin. Har læst lidt op på casen og det ser interessant ud. Overvejer at placere en lille position i den til den lange pf. Jyske dækker og anbefaler den desuden os.
-
Selv for en sindig nordjyde er der en enorm forskel fra 11.000 i maj til 287.000 i juni!!
-
Jeg synes det lugter lidt...
-
Mon ikke fru Yellen havde en interesse i en dårlig rapport? Det gjorde det alt andet lige lettere for FED ikke at hæve renten som alle ventede.
-
Hvad mener du Helge?
-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind