Det bliver spaendende om ENS skal til at short cover. Hvis/Naar det sker, saa kan det gaa endnu hurtigere
Ved du om shorten bare er rygter eller om den er megashortet?
Jeg kan ikke dokumentere det, men efter at have fulgt den i smaa 10 aar synes jeg ENS salg over det seneste aar har lignet et short attack
ok har kun haft den i4 år
Det er den aktie jeg har tjent mest på nogensinde.
Fra kurs 2 til kurs 30. Ned til 16 og op til 30 igen. Solgte begge gang på toppe.
Jeg laver aldrig et sådant stunt igen med de mange penge jeg puttede i den.
Jeg solgte desvaerre kun 20% af min beholdning (kurs 26), men har bund fisket hele vejen ned. Tilmed i forgaars fik jeg den i 1.09
Jeg tabte fra kurs 9 til 1.50, halvdelen af min kapital:-(
Var dog med fra 3.1 op til 9
Min PF har nu heller ikke vaeret glad for QEC. Saa sadanne dage som den her hjaelper gevladigt paa det
Men holder meget af den og har beholdt og øget beholdningen
det er et love/hate forhold
Hader den ikke, faldet i olieprisen er ikke deres skyld og casen er simpelthen for god og spændende til at stoppe.
Jeg troer heller ikke paa en emission. Ledelsen sidder med for mange aktier, til at de selv har lyst til at blive udvandet
kursen er som du siger for lav. Salg af assets, altså jord er nok større
Men hvis Pareto køber vildt op så trykker jeg på salgsknappen omkring 3kr og tager et kursus hos Helge i bundfiskeri:-)
Er spændt på Scatec Solar i fremtiden. Casen ser yderst yderst interessant ud.
Hvorfor stiger Bavarian i dag??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind