Aktiesnakken — Juni 2016
-
Hej Sukkeralf. Jeg har bare tænkt meget over om man kunne ramme et biotek-selskab på bunden. De mindre indikationer, som de opererer mest i, dem kan de vel ikke tjene på ligesom f.eks. Genmab kan i Dara.? Men deres Livatag mod leverkræft, det må vel være en stor indikation og kan de få en aftale? Deres Validive, der vist er sat på standby, er det sandsynligt de pludselig kan få en aftale istand med en partner, der vil give penge i kassen (kan forstå de har til medico 2017 i nuværende situation).
-
Så købte de vist også en teknologi; AsiDNA!? som jeg ikke kan overskue om den kan give dem en forkant indenfor kræftmidler?. Endelig er der jo deres nuværende produkt Beleodaq.. Er der muligheder for at det kan komme til at sælge mere på et tidspunkt?

-
God morgen.

-
God morgen

-
@Trymorus: Du kan følge ham på Inrater.com. Og det kan varmt anbefales:)
-
Det er altid dejligt når historien ender lykkeligt og vi alle tjener penge.
-
Jeg brokker mig i hvert fald ikke over de 2 mio. kr. jeg har tjent på Boconcept på 15 måneder
-
nej du får ikke mere end 500
-
har ikke lige besluttet mig endnu.
-
Velkommen til saaammon, JesperGK, casperbo, Laksmølle, cui og fresto87.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Hvor er det nu man k