Aktiesnakken — Maj 2016
-
Tænker et andelsbevis i DueGården må have kostet en hel del. Har selv haft 2 andelsboliger og der endte jeg med omkring 350K - det er også en slat penge at tabe og opvejes givetvis slet ikke af den "forventede" lavere husleje ved swap'en.
-
Hvad værre er for Nykredit er, at man bogfører hele gevinsten for hele løbetiden ind ved aftalens indgåelse. Kommer der nu tab, så går det direkte på bundlinien
-
Velkommen til hanshj, Peterminator, Eriiksen, MichaelSchneider og Kenthviggo.

-
God morgen.

-
Velkommen til Hogen, Dickie og Århus Investor.

-
God formiddag
-
Copenhagen, 2016-05-13 09:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Exiqon A/S, listed on NASDAQ Copenhagen (“EXQ”), has been informed that Morgan Stanley & Co. International plc after buy of shares owns 1,852,556 shares corresponding to 5.02% of the share capital and the voting rights in Exiqon A/S.
-
Arbitrage handel

-
Hvad tror i der kommer til at ske med Exiqon, de kommende dage, har i et indtryk af om tilbuddet bliver fejet af vejen og hvad kan man forvente, der så vil ske? nogen bud jeg er lidt nervøs og ved ikke, om jeg burde tage gevinsten og se showet fra sidelinjen.
-
Jeg har taget al profit hjem. Men vil ikke anbefale noget
-
i behøver skam ikke at stå på mål for noget, jeg kan udemærket tage ansvaret for mine investeringer selv
Men jeg er alligevel nysgerrig efter at høre, hvad jeres bevæggrund var for dette..? Jeg kunne nemlig godt være nervøs for, at den falder drastigt tilbage igen, hvis det ikke går hjem og ingen andre byder sig. ser i en risiko for dette? - eller tog i pengene for at handle i "ventetiden"? -
-
Vekommen til L.Kirk, Heuckendorff, nuuk25, BLA60 og Frederik Henriksen.

-
Kunne der tænkes at Morgan S køber denne portion aktier i et play på at buddet kan hæves....? vi ser RET ofte at hvis der siges nej til det første bud så hæves tillbudet ca 10%.-
-
Og når de kan se der er omkring 8% der umiddelbart siger nej, så kan de jo få den over de 10% der skal til at afvise det nuværende bud.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind