Aktiesnakken — Maj 2016
-
En travl aktiedag venter forude.

-
Pandora, WH. Demant og Genmab. http://play.borsen.dk/social/57306518725ed7540a0d40e0
-
Velkommen til Askov og Mølleren.

-
Drønstærke tal fra Bakkafrost: http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2016/05/Knallsterke-tall-fra-Bakkafrost
-
God morgen derude
-
Pandora styrer for vildt.

-
Fy for Søren et flot resultat. Der har ellers været solgt ud i aktien, mon ikke det vender ?
-
Ja, det gør det fremragende gang på gang. Opjustering fra mere end 19 mia til mere end 20 mia, og jeg ser fortsat gode vækstmuligheder i form af online shops og flere konceptsbutikker - især i Asien.
-
Den har været lidt presset af stigende sølvpriser. Mon ikke det er glemt for en stund, indtil det evt. afspejles i regnskaberne.
-
+8% til Pandora. Så er det vidst på tide at sige farvel og tak til bull x2.
-
Godt gået.

-
Godt gået UlMeister1. Du tror ikke, at der er mere at hente ?
-
Jeg tror, der er en del mere at komme efter, og min lange position er uændret. Et par procent af mine portefølje bruges til at lege med certifikater. Med 25 % på 2-3 uger, så var det tid til at tage gevinsten. Normalt sælger jeg den position ved 10-15 %. Heldigvis tog jeg regnskabet med

-
Den har ikke tænkt sig at stoppe.. +11%
-
Jeg tror også, der kommer en opjustering senere på året. Måske i forbindelse med Q3. Deres prognose på mere end 19 mia var i den lave ende af mine forventninger. Jeg havde regnet med en prognose på 19-20 mia. Jeg forventer, at året lander omkring 21 mia.
-
Ja, men der er bare meget usikkerhed mht UK, og valg i US. Derudover er der usikkerhed på råvarer som vi har set har trykket den en del, men valuta, tror jeg godt kan komme til at spille en stor rolle. Pundet hvordan ligger kursen på det, når vi gør året op og hvor ligger dollaren. Det bliver spændende, og de har umiddelbart ikke været så hårdt ramt af dollaren som nogle af de andre store danske selskaber.
-
Jeg regner med, at UK stemmer ja til EU. Et nej vil dog være skidt, fordi de står for 30 % af omsætningen i Europa, Mellemøsten og Afrika.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind