Aktiesnakken — April 2016
-
God morgen.

-
angående tesofensine så er det korrekt at det stof i sig selv giver en ret alvorlig bivirkniung i form af hævet blodtryk og puls. Og derfor kan dte stof alene næppe godkendes, selvom det til dato, mig bekendt, stadig er det stof der har givet det største vægttab (op til 15% på et år)
-
Men det Sanoina så gør er at tilføje Metoprolol til stoffet og omdøber det til Tesomet. Metoprolol er et stof der SÆNKER blodtryk og puls. Og fase 2a studiet skal så netop vise om de ved at tilføje metoprolol så kan få disse bivirkninger normaliseret. Kan de de så ser det altså gaaaaaanske interessant ud. Og der er søgt patent beskyttelse for kombi varianten, om end en sådan aldrig er lige så god som selve struktur patentet.
-
Jeg købte et Saniona-frimærke i efteråret for at følge aktien efter omtale i Millionærklubben. Efter den hoppede med 60 % for nogle uger siden har jeg fulgt den nøje og har købt mere i aktien.. Dejligt at jeg ikke er den eneste, der synes at aktien ser interessant ud

-
det er 15 min forsinkede kursdata
-
Ses vi. Som min Facecebookven, bruger på Proinvestor.com samt medlem i gruppen Proinvestors Aktiesnak kan du komme gratis ind på InvestorDagen d. 12. april på Radisson Blue Scandinavia Hotel, Amager Boulevard 70, 2300 København S. Normalpris Kr. 150.- .
Tilmelding via linket. Brug koden VIPProInvestor .
Jeg præsenterer og er ordstyrer på præsensentationerne fra Genmab og Bioporto, samt det afsluttende foredrag med den tidligere CEO fra Precise Biometric.http://www.shareholders.dk/investordagen -
God morgen.

-
Ja Ebbe.
-
Heystocks analyse på energisektor og oliepriser http://us9.campaign-archive2.com/?u=37baa887575bc965229549014&id=21b667ec7a
-
God morgen fra Odense
-
Ugebrev kursmål på bioporto: 1.95-2.05 på et års sigt
-
Hvad er forudsætningerne?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind