Aktiesnakken — April 2016
-
+1 Occam jeg er helt enig. Hvis man har midlerne er Mærsk en af de mest spændende langsigtede aktier efter min mening
-
Hvad skal Mærsk tjene penge på fremover ? dyr olie fra Nordsøen ? Kineserne har ikke samme lønkonkurrrence evne som de havde for nogen år siden, så eksport fra Kina er faldende - det kan ændre sig. De har solgt ud af deres supermarkeder, som ellers bare lå stille og roligt og lavede penge og DB er også solgt. Jeg er ikke liebhaver.
-
God morgen JKY_VH og andre morgenfriske
-
God morgen.

-
Godmorgen...Jeg har kigget på Morphosys og de har 0 produkter på market og undre mig lidt over timingen da hvorfor først anlægge sagen nu og ikke da FDA godkendt Dara?....og firmaet er i "seng" med både GSK/Janssen osv....er dette endnu et forsøg på at holde kursen lav inden et opkøb?
-
Du fandt ud af at komme ind McNoah.

-
Se min PB til dig.

-
Investor89 ved du hvorfor bet-at-home falder 5% i dag?
-
God morgen derude
-
God morgen.

-
Læs ikke for meget på aktiechat fora. Det kan du blive dømt for: http://hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2016/04/Hobbyinvestor-i-innsidesak
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind