Aktiesnakken — April 2016
-
Ja præcis, og især regnskaberne som er positive.
-
kl69 og denmark442. Vi har en tråd om Invisio i Facebookgruppen.

-
Novo nyheden i går omkring Semaglutide var faktisk meget meget positive. Det er rigtig at overskrifterne var kendte. Men detaljer blev først vist her i Boston i weekenden. Og de viste at udover den kendte forbedring af blodsukker, så slår Novod/Nordea fast, at personer der tog Semaglutide havde et vægttab på 2 til 7 kg. Dette er meget meget positivt, idet udenlandske Novo analytikere har været yderst skeptiske til om der ville være vægttab forbundet med Semaglutide. Derfor dagens positive udvikl
-
Novod/Nordea fastholder køb target 482
-
Så kom der stærke data på Saxenda. Novo fortsætter med at vise overbevisende Data
-
Har du et link MUFC?
-
Som bruger på Proinvestor.com kan du komme gratis ind på InvestorDagen d. 16 april på Radisson Blue Scandinavia Hotel, Amager Boulevard 70, 2300 København S. Normalpris Kr. 150.- . Tilmelding via linket. Brug koden VIPProInvestor . Jeg præsenterer og er ordstyrer for Genmab og Precise Biometric. http://www.shareholders.dk/investordagen
-
-
Tak for noten Helge.
Den vil jeg lige udforske
-
Første gang jeg er på hjemmesiden, og er ikke lige klar over hvordan det fungere, men tænkte denne her chat ville være det bedste sted at spørge. Hvad er folks holdninger til Mærsk aktierne pt. Er der stadig fremtid i dem? Ser sjældent nogle debatter omkring aktien.
-
Hej ChrVej..Velkommen. Mærsk er desværre meget lidt diskuteret her på Proinvestor. Jeg har en kammerat Rasmus Visbye han har handlet den i årevis. Han er desværre ikke på aktieboards. Du kan se ham her omkring aktien: http://play.borsen.dk/social/57002fc7725ed7540a0d1a69
-
+1 Occam jeg er helt enig. Hvis man har midlerne er Mærsk en af de mest spændende langsigtede aktier efter min mening
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
-i-tre-aar-giver-signifikante-forbedringer-i-kardiometaboliske-risikofaktorer-sammenlignet-med-placebo